Nahoru

ZŠ Pražačka

ŠKOLA OTEVŘENÝCH MOŽNOSTÍ

Školní speciální pedagog

Mgr. Libuše Šálová

salova@zsprazacka.cz 

 

Logo školy  úzce spolupracuje se všemi členy ŠPP, vedením školy, třídními učiteli a dalšími pracovníky školy

Logo školy  koordinuje speciálně-pedagogické poradenství ve škole a vede předmět speciálně-pedagogické péče

Logo školy  pomáhá vytvářet a koordinovat vznik individuálně vzdělávacích plánů pro žáky se speciálními vzdělávacími potřebami a plánů pedagogické podpory

Logo školy  poskytuje odbornou speciálně-pedagogickou a konzultační pomoc zákonným zástupcům žáků

Logo školy  metodicky vede asistenty pedagoga

Logo školy  metodicky vede činnosti pedagogických pracovníků školy v oblasti speciálně pedagogického poradenství

Logo školy  ve spolupráci s třídními učiteli průběžně vyhodnocuje účinnost navržených podpůrných opatření

Logo školy  úzce spolupracuje s dalšími institucemi - s pedagogicko-psychologickou poradnou (PPP), speciálně pedagogickým centrem (SPC) a dalšími specializovanými pracovišti

Partneři

close
Tato webová stránka používá cookies
Tato webová stránka používá nezbytné technické cookies pro zajištění správné funkcionality webu. Dále může web používat cookies pro analýzu pohybu uživatelů na webu a pro reklamní účely.
Pokud tomu tak je, naleznete v nastavení níže.
Nastavení cookies
Tyto webové stránky využívají cookies pro zajištění správné funkcionality webu, pro analýzu pohybu uživatelů na webu a pro reklamní účely. Zde můžete přijmout či odmítnout některé druhy cookies, které nejsou nezbytné pro základní funkcionalitu webu. Svůj souhlas můžete kdykoliv v budoucnu odebrat či znovu udělit.
Základní technické cookies
Tyto cookies jsou nutné pro základní funkcionalitu webu. Patří sem například přihlašování uživatelů, nebo uložení informací o souhlasu s ostatními cookies.
Analytické cookies
Analytické cookies ANONYMNĚ ukládají data o pohybu na stránkách, stráveném času u jednotlivých stránek apod.
Marketingové cookies
Marketingové cookies sledují návštívené stránky uživatele a jsou využívané k cílené reklamě u služeb jako je např. Facebook, Seznam nebo Google.