Nahoru

ZŠ Pražačka

ŠKOLA OTEVŘENÝCH MOŽNOSTÍ

Školní psycholog

Mgr. Martina Svobodová

svobodova@zsprazacka.cz

 

Logo školy  úzce spolupracuje se všemi členy ŠPP, vedením školy, třídními učiteli a dalšími pracovníky školy

Logo školy  vyhledává a poskytuje cílenou podporu žáků se sociálním znevýhodněním a se specifickými vzdělávacími potřebami včetně žáků nadaných

Logo školy  podílí se na diagnostice, na tvorbě a realizaci plánu pedagogické podpory pro žáky ohrožené školním neúspěchem, žáky nadané a žáky s odlišným mateřským jazykem

Logo školy  ve spolupráci se školním metodikem prevence průběžně mapuje sociální vztahy mezi žáky, realizuje a vyhodnocuje sociometrická šetření

Logo školy  poskytuje podporu třídním učitelům při práci s třídním kolektivem

Logo školy  poskytuje individuální konzultace pro žáky, zákonné zástupce a pedagogické pracovníky v otázkách souvisejících se vzděláváním (se školním prostředím)

Logo školy  doporučuje a zprostředkovává poradenské služby mimo školu ve specializovaných pracovištích

Partneři

close
Tato webová stránka používá cookies
Tato webová stránka používá nezbytné technické cookies pro zajištění správné funkcionality webu. Dále může web používat cookies pro analýzu pohybu uživatelů na webu a pro reklamní účely.
Pokud tomu tak je, naleznete v nastavení níže.
Nastavení cookies
Tyto webové stránky využívají cookies pro zajištění správné funkcionality webu, pro analýzu pohybu uživatelů na webu a pro reklamní účely. Zde můžete přijmout či odmítnout některé druhy cookies, které nejsou nezbytné pro základní funkcionalitu webu. Svůj souhlas můžete kdykoliv v budoucnu odebrat či znovu udělit.
Základní technické cookies
Tyto cookies jsou nutné pro základní funkcionalitu webu. Patří sem například přihlašování uživatelů, nebo uložení informací o souhlasu s ostatními cookies.
Analytické cookies
Analytické cookies ANONYMNĚ ukládají data o pohybu na stránkách, stráveném času u jednotlivých stránek apod.
Marketingové cookies
Marketingové cookies sledují návštívené stránky uživatele a jsou využívané k cílené reklamě u služeb jako je např. Facebook, Seznam nebo Google.