naše škola

HELPPES

ze života školy - Škola v přírodě 4.A - Bibione

Škola v přírodě 4.A - Bibione

Na školu v přírodě jsme vyjeli v pátek večer. Cesta byla dlouhá, jeli jsme dvanáct hodin. K moři jsme dorazili v sobotu ráno a moc jsme se těšili, až se vykoupeme. Po příjezdu jsme čekali, až si předchozí návštěvníci dobalí své věci. Když jsme si vybalili, šli jsme ven. U hotelu byl velice studený bazén. Odpoledne jsme vyrazili na pláž. Písek byl horký a moře plné krabů. Když jsme nějakého viděli, všichni jsme ječeli, kromě Vojty. K obědu byly toasty a sušenka, k večeři jsme dostávali hrozně velké porce. Také snídaně byly moc dobré, měli jsme švédský stůl. Několikrát jsme byli na pizze a každý den jsme dostávali zmrzlinu. Předposlední den jsme byli u moře a vlny byly větší než my. Poslední den jsme byli v aquaparku, Nejvíc se mi líbily tobogány, které jsme sjížděli na kruzích a na deskách. Domů jsme se vrátili v neděli brzy ráno.                                                            Sára Kohoutová

Škola v přírodě v Itálii byla má nejlepší škola v přírodě. Chodili jsme k moři a do bazénu. Večer jsme se procházeli po městě. Zmrzlinu měli moc dobrou. Poslední den jsme strávili v aquaparku. Cesta zpět byla docela obtížná, ale jinak to bylo bezva. Doufám, že se podobná škola v přírodě bude opakovat.                                                               Michael Salák

V Itálii to bylo moc pěkné. Ráno jsme měli k snídani švédský stůl. Byly tam toasty, párky, salámy, sýry, marmeláda, jogurty a spousta dalších dobrot. Potom jsme šli do pokojů, umyli se a vyčistili si zuby. Když nás paní učitelka zavolala, mohli jsme do bazénu. Koupání bylo pěkné. Kdo se nechtěl koupat, mohl hrát u bazénu různé hry. Také to bylo krásné na pláži, kde jsme viděli hodně krabů. Tam paní učitelka vymyslela nějaké soutěže. Nejvíc se mi líbila soutěž Architektem snadno a rychle, kdy se stavěly hrady z písku. Nebo se mi také líbila soutěž Zahrab babu do písku. To zase kluci zahrabávali holky do písku. Po večeři jsme šli do města na zmrzlinu a byla možnost si něco koupit. Poslední den jsme jeli do aquaparku, kde byla spousta atrakcí. Každou hodinu v bazénu pouštěli umělé vlny. Cesta domů byla dlouhá. Každé tři hodiny byla přestávka. Když jsme přijeli domů, všichni nás vítali. Všem se v Itálii líbilo a rádi bychom tam zase někdy jeli.                                              Nikola Mruzková

Na školu v přírodě do Itálie jsem se opravdu moc těšil. Po příjezdu do vily, která se jmenovala Luca, jsme si vzali plavky a ručník a běželi k moři. Moře bylo teplejší než bazén u vily. V moři byly krásné mušle, hodně jich mám doma na památku.                        Jiří Hrůza